Jasmin

Gjorde en god kycklinggryta nu ikväll och kollade på Archer med killen. Han gillar den serien rätt så mycket och jag tycker väl att den är helt okej. De är ju väldigt grova i den serien också, vilket jag inte är så jätteförtjust i. Ibland säger de rätt roliga saker, så den är väl helt okej! 
Jag letade efter ett jasminte häromdagen i butiken eftersom att mitt har tagit slut. Hittade verkligen inget då, men kollade idag igen, eftersom att en annan tesort också var slut. Jag hittade ett annat märke jag aldrig druckit av innan, Dilmah, och köpte det. Så nu har jag tagit mig en kopp och ska testa det! Jasminte är ju grönt te med helt enkelt kronblad från blomman jasmin. Får se om det är så gott som mitt förra te var. Jag har precis startat Guild Wars nu också och ska spela det lite innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag tvätta och hjälpa en tjej med läxorna. Sedan hoppas jag att jag hinner åka lite till gymmet innan det blir försent också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0