Jobb!

Extremt trött Angelica som ska jobba idag. Jag fick ett sms igår vid elvatiden (jobbar på ett bemanningsföretag, Academic Work) där de frågade om jag kunde jobba idag, 6-14. Jag tackade ja direkt trots att det bara var 5 timmar kvar tills jag skulle upp. Lite dumt kanske, men det är rätt svårt att få jobbpass så man får ta första bästa man får! Sedan får de skylla sig själva om jag är dödstrött om de skriver runt 11 på natten...Försökte få två när jag jobbade i fredags, men fick smsen när jag jobbade och hann inte svara på dem förrän någon annan hade tagit passen. Lite surt! Men nu har jag i alla fall fått ett! Är dock otroligt trött och ska dricka extremt mycket kaffe och hoppas på att jag piggnar till. Jag kör kaffe med oboy och mjölk, men utan socker. Man behöver verkligen inget socker när man har oboy i... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0