Labbvecka!

Hemkommen efter en extremt lång dag i skolan. Vi hade föreläsning tidigt på morgonen om labbarna vi ska ha. Sedan fick vi labba till lunch. Fick pratat med min förra föreläsare också. Hon hade satt betyget U på mig trots att jag hade 19,5 p över G. Men det berodde på att jag är 0,5p från VG. Hon ville då att jag skulle skriva några sammanfattningar innan hon kan sätta ett exakt betyg på mig. Så jag har helt enkelt inte fått mitt betyg än. Hon ska maila mig idag om vilka sammanfattningar det är. Jag ska skriva klart dem så fort som möjligt så att jag förhoppningsvis kan få mitt VG... 
 
Efter lunchen labbade vi igen, till 17.00. Mot slutet var alla superflummiga och trötta. Vi förstår inte riktigt vad vi gör heller, och våra labbhandledare pratar engelska med en sådan grov brytning att vi inte hör vad de säger heller. Så det är lite jobbigt! Vi gjorde även 3-4 labbar på samma gång, vi förberedde en del. Som sagt, svårt att hänga med, men det är bara att läsa på hemma sen. Imorgon ska vi tydligen inte labba så länge utan bara ha en föreläsning vid 9 och sedan analysera våra resultat vid halv 1. 
 
Tre brunnar med lösningar av celler (vita blodkroppar) från en musmjälte som vi fick stå och mosa. Hur coolt som helst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0