Lyckades!

Tränade lite nu på kvällen. Körde biceps och rygg. Och även 55 squats! Jag tänkte ge upp efter 5 eftersom jag hade sådan träningsvärk i benen. Men jag gav mig inte utan fortsatte! Man kan bara man vill. Har suttit en stund och pratat med mina klasskamrater nu, men båda gick och lade sig. Så jag tog en snabb dusch eftersom jag inte hade gjort det än, efter gymmet. Imorgon ska jag nog inte träna. Behöver vila hela kroppen känner jag. Börjar även känna mig lite förkyld. Har en skum känsla i halsen... Lite kul att läsa immunologi och förstå allt som händer i kroppen när man blir förkyld också! 
 
Men nu är det dags för mig att sova. Ska upp tidigt imorgon för att ha PBL diskussionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0