Möte!

Var på mötet nyss och pratade med personen som jag förmodligen ska göra kandidatarbetet hos. Han förklarade vad arbetet handlade om och undrade om jag var intresserad, vilket jag självklart var! Däremot måste han prata med studierektorn först och se så att det är okej. Han skulle kontakta mig när han hade pratat med henne, så jag hoppas verkligen att får det! 
Jag är kvar i skolan och väntar på att mina klasskamrater ska gå på rast så att jag får smita in i klassrummet. Känns lite dumt att gå in under föreläsningen. Jag har så mycket grejer jag ska plocka upp också så jag lär ju störa allt och alla. Ska passa på att plugga lite dock. Missar ju en del av föreläsningarna idag, så jag får ta igen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0