Nattuggla

Skönt att slippa gå upp tidigt på morgonen! Jag är ju verkligen ingen morgonmänniska utan mer en nattuggla. Jag hade däremot kunnat sova väldigt mycket längre. Men då blir det att jag sover, jobbar och sover, och det är inte så roligt. Det jag ska göra först av allt idag är att göra klart sista uppgiften inför min PBL. Sedan ska jag kolla på någon serie eller hitta på något innan jag åker till jobbet. Ska bli skönt att jobba och glömma allt plugg för en liten stund. Men nu är det dags för frukost för mig!

Kommentarer
Postat av: Per

Få se nu, Chaiel är tydligen gossingen med de stora öronen till höger. Men vem är ugglan med den skarpa blicken till vänster - egentligen?

2014-02-27 @ 19:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0