Pimple...

Så irriterande! Vaknade upp med en svullen näsvinge som gör ont. Verkar som att jag har fått någon slags finne där. Det är svullet och gör sjukt ont! Jag är en person som nästan aldrig får finnar. När jag väl får det är det mest i samband med mens. Men då blir de också oftast extremt små, mer som plitor. Jag är rätt glad över att jag har en såpass bra hy som jag har. Den är alltid mjuk och aldrig för fet. Däremot blir den ofta extremt torr på vintern och efter att jag duschat, men då använde jag en återfuktande hudkräm. Men utöver det så gör jag inget annat med huden. Tvättar den inte morgon och kväll och håller inte på med andra krämer och serum. Rätt skönt faktiskt! Försöker dessutom att inte använda någon foundation i ansiktet. Jag får bara mer finnar då och huden blir katastrof. Varför förstöra något som redan är bra? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0