Produktiviteten

Det sägs att produktiviteten ökar ju närmare deadlinen man kommer. Och ja, det stämmer! Ökningen är dessutom exponentiell. Halvt hög på koffein och halvt stressad sitter jag och skriver mina rapporter. Det är dock otroligt skönt att tre av sex rapporter är klara. Introduktionen och metoden är klar på alla tre resterande rapporter och det enda som saknas på de återstående är resultat och diskussion. Ska bli väldigt roligt att sitta i excel och räkna ut det ena och det andra. Jag som inte är så himla bra på det där med beräkningar. Jag älskar visserligen matematik och var/är jävligt bra i det, men inte att tillämpa det som i kemi och fysik. Eller som nu i biologi. Mest för att det handlar mycket om statistik som jag inte kan någonting om. Vi får liksom göra saker som vi aldrig lärt oss varför vi gör dem. Vilket gör att jag inte förstår vad det är jag håller på med. 
 
Från det ena till det andra så är jag nöjd över träningen igår. Har enormt go träningsvärk i mina ben! Däremot klarade sig magen rätt bra från träningsvärken, trots att jag verkligen försökte köra sönder den. Längtar efter att träna ikväll igen. Är riktigt taggad på att träna nu faktiskt! 
 
Detta mina vänner, stämmer så otroligt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0