Risotto

Jag åkte in till stan och mötte killen och gick till NK en stund och luktade på parfymer och kollade på en Sodastream. Sedan gick vi runt lit mer i stan, jag hittade två linnen, och sedan gick vi till systemet och köpte vin. När vi kom hem gick vi efter en stund till affären och handlade. Sedan ställde jag mig och lagade mat! De blev risotto och ryggbiff. Och herregud vad god risotton blev! Jag har aldrig gjort risotto innan och har hört att det är svårt. Men jag tycker att jag lyckades rätt så bra! Både jag och killen hamnade i matkoma! Nu sitter jag och dricker lite vin och spelar Diablo. Perfekt fredagskväll! Jag får inte glömma att göra mina 60 squats idag bara. Hur det nu ska gå..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0