Sammanfattning

Har lyckats skriva klart en sammanfattning om inducerade mutationer. Blev precis en sida. Det är svårt att veta exakt vad det är man ska ta med och hur djupt man ska gå in på ämnet. Men jag hoppas på att den blev bra i alla fall. Jag har lite beslutsångest om jag ska åka och träna eller inte. Jag slutar 17 imorgon så då hinner jag inte. Och jag måste hinna skriva klart iallafall en sammanfattning till, och börja på labbrapporten. Sedan måste jag laga mat och handla också...Så mycket man måste göra hela tiden! Men just nu ska jag försöka att skriva lite på sammanfattningen. Jag läser artikeln och skriver på datorn samtidigt. Har ju två datorer, en laptop och en stationär som jag använder. Riktigt skönt att slippa dela skärmen i två, eller att växla mellan fönster för att skriva. Multitasking ftw!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0