Sjuk?

Usch, det känns hela tiden som att jag är påväg att bli förkyld. Har pyttelite ont och känner mig svullen i halsen, men det bryter liksom aldrig ut? Har känt det så i snart en vecka. Usch. Jag önskar nästan att det bryter ut och sedan försvinner än att det hänger över mig.
 
Det är så jobbigt att läsa och förstå vetenskapliga artiklar och samtidigt skriva en sammanfattning om dem. Jag förstår inte riktigt vad det är jag läser så det tar mig flera timmar att komma igenom en enda artikel! Nu har jag i alla fall skrivit klart två av dem och jag orkar inte börja på en till. Jag ska ta och fixa lite lunch som jag ska äta imorgon och spela lite, för det har jag gjort mig förtjänt av! Hoppar över träningen idag, lite sent att åka in nu tyvärr och jag känner dessutom att jag inte mår så bra. Då ska man minsann inte träna! Känner att jag tränade duktigt förra veckan och om jag mår bättre på torsdag och fredag ska jag träna då istället. Kroppen kanske bara behöver vila lite? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0