Skoluppgift

För att få mitt betyg i förra kursen måste jag skriva fyra sammanfattningar på några presentationer som jag missade. Missade en presentation eftersom att jag åkte till Stockholm, och två eftersom att jag skulle jobba den dagen. Den fjärde har jag ingen aning om varför jag missade den. I vilket fall som helst ska jag läsa fyra olika artiklar och sammanfatta dessa på totalt 4 sidor. Jippi... Men å andra sidan var jag "tvungen" att missa dem. Så nu ska jag försöka läsa artiklarna, förstå vad de handlar om och skriva en kort sammanfattning om dem. Orkar egentligen inte och måste börja skriva på första labbrapporten eftersom en labb redan är klar. Måste dessutom träna idag och handla. Så det blir en del att göra idag. Bara att ta och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0