Skullcrush

Att ligga på en bänk och träna triceps genom att hålla armarna rakt upp ovanför sig och sedan vinkla ner händerna och skivstången mot huvudet är läskigt. Speciellt om skivstången är tung och väger 16,5 kg (för mig som väger 50 kg och inte har så mycket muskler det är jävligt mycket). Killen stod bakom och hjälpte mig. Hans idé att jag skulle köra så tungt. Senast klarade jag 14 och nu puschade han mig ännu mer. Jag behöver den pushen faktiskt. Men jag måste lita 100% på honom att han tar stången när jag inte orkar lyfta, eller när jag inte orkar hålla emot mer. Man känner ju lite själv när man inte orkar längre, men ändå. Jag klarade det någorlunda bra och är ändå stolt att jag försökte!
 
Jag åkte aldrig till tjejen och hjälpte henne med läxorna eftersom de inte hade hört av sig. Lite synd men rätt skönt att vara hemma hela dagen och ta det lugnt. Hann tvätta och fixa en del i lägenheten och så. Och spelade lite Guild Wars. Killen är i level 25 och jag är i level 19. Han vill spela och döda alla som är i hans level, men jag dör på två sekunder när jag kommer i närheten av dem, så det är inte så roligt! Men ska försöka komma ikapp honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0