Sömnbrist...

Sov inte alls bra inatt. Vaknade varannan timme vilket var rätt typiskt eftersom att jag skulle jobba idag, och gå upp vid 4. Det gick bra att jobba förutom att jag stod och gäspade konstant, förmodligen såg död ut samt nästan somnade när jag jobbade. Det var extremt jobbigt, men jag överlevde! Jag tycker det är rätt kul att jobba också. Det är faktiskt rätt avkopplande och skönt. Det enda jag har problem med är att stå upp så länge. Får ont i ryggen, och skorna jag har är inte de mest bekväma (skyddskor med stålhätta). Men det är något man klarar av faktiskt. Jag ska nog träna ryggen lite mer. Den är rätt svag.
 
När jag kom hem försökte jag spela Far Cry 3 med min kompis, men allt bara krånglade. Skype hängde sig, sedan fungerade inte Steam. Spelet ville inte starta och när jag äntligen fått igång allt kunde man inte bjuda in eller gå med i ett spel med någon annan. Så vi gav upp och jag tog en powernap på två timmar innan killen kom hem. 
Jag öppnade de presenter jag hade fått, en parfym och ett armband. Tyvärr är mina handleder så smala så armbandet var alldeles för stort. Jag hade fått plats med båda handleder i det armbandet. Men parfymen luktade riktigt gott! Sedan fick killen mina presenter. Hade köpt ett fint kort och skrivit i det och så köpte jag en ros. Hade en present till som han blev riktigt glad över! Så vi har haft en lyckad kväll och sitter bara och chillar nu. Eller ja, spelar... Men ska nog kolla film tillsammans senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0