Träning

Åt middag med killen när han kom hem från jobbet och sedan åkte jag och tränade. Var riktigt skönt att träna igen, har ju inte hunnit det i veckan och igår var jag lite bakis. Men idag var det dags, och i och med att jag åkte och tränade så sent på kvällen så var det nästan inga där. Skönt! Tränade biceps och rygg och cyklade en liten stund. Måste verkligen försöka hinna träna mer. Känns som att det behövs för att få större resultat. Det händer ingenting med min kropp just nu. Egentligen hade jag bara velat fokusera 100% på att träna och inte ha något annat att göra bredvid. Men det lär aldrig hända. Suck. Får väl nöja mig med att jag bara mår bra istället då.
 
Har precis gjort två matlådor till mig och killen och även värmt en ciabatta som jag ska äta med te. Cheddarost på den ena och skinka på den andra, mums! Hade velat ha gurka på också, men den är dessvärre slut. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0