Aldrig mer...

Sista dagen för inlämningen var igår på mina labbrapporter. Och herregud vad jag stressade! Jag åkte hem, städade lite och sedan satte jag mig och skrev. Det tog inte lång tid att skriva själva texten. Det som däremot tog lång tid var att fixa alla tabeller och grafer i excel. Det är ju inte riktigt varje dag man sitter i excel och gör grafer. Jag vet ju hur man gör, men glömmer alltid av det mellan varje gång. Så irriterande! Tog mig timmar att fixa klart resultat-delen i rapporten. Var i alla fall klar vid tjugo i nio, och den lättnaden jag kände när jag skickade in den är oförklarlig! 
 
Denna helgen är den första på länge då jag helt ledig från plugg. Har tvättat idag och lagat en extremt god middag. Har även kollat lite serier med killen och vi ska sitta och spela en liten stund. Det enda problemet är dock att jag inte har lust till att spela. När jag är tvungen till att plugga och göra annat är jag jättesugen, men nu känner jag inte alls för det. Så typiskt! Jag får väl iallafall hitta på något vettigt att göra och inte bara sitta här och rulla tummarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0