Dagens middag!

Idag har jag planerat att göra ost- och skinkpaj, eller Quicche Lorraine som det också kallas. Har redan gjort degen och den ska stå i kylen en liten stund innan jag ska fortsätta med pajen. Fördelen med matpajer är att de är så otroligt mättande! Det blir dessutom mer än vad två personer orkar äta till middag, så då har vi mat över till lucnh också! 
 
Jag har suttit i några timmar och bara kollat serier nu. Eller ja, en serie. Hittade en serie på Netflix som är brittisk och heter "Being Human". Den handlar om en varulv, vampyr och ett spöke som bor i ett hus tillsammans. Lite speciell men faktiskt riktigt bra. Spännande och rolig. Vissa personligheter är riktigt starka! Jag har i alla fall fastnat och har sett på ett flertal avsnitt i rad nu. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia Karlsson - Militärtjej

haha vilken sjukt söt kanin på headern!!!
kika gärna in min blogg

Svar: Tack! :D
Chaiel

2014-01-19 @ 23:05:22
URL: http://patriciakarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0