Godmorgon!

Har precis fixat mig och gjort lite gröt jag ska äta till frukost. Börjar min nya kurs, immunologi, idag! Vi ska ha upprop kl 9 och sedan börjar min första föreläsning 10.30. Slutar 16.00 idag och det verkar som att det kommer en rätt så tuff kurs med mycket att plugga. Men jag ska minsann klara det! Är riktigt taggad faktiskt, kursen verkar otroligt intressant, och jag har en klasskamrat som redan har gått kursen. Fick låna hans immunologibok så att jag slapp köpa den själv. 
 
Idag ska jag dessutom träna för första gången på en månad! Det har blivit så mycket för mig att göra med tentan, flytten och alla uppgifter jag haft det senaste med kursen. Min kondition har blivit sämre sedan jag slutade träna och jag har gått ner 2-3 kg. Inte bra. Men nu ska jag börja igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0