Godmorgon!

Underbart att vakna upp med träningsvärk! Vi gick ner till gymmet som finns i huset och körde lite igår kväll. Jag tränade biceps och det gick bra förutom att jag fick ont i ryggen. Tänkte träna rygg också men maskinerna var inte riktigt de bästa så jag hoppade det. Min träningsvärk i triceps och mage är äntligen borta nu iallafall, men har ersatts med träningsvärk i biceps. 
Jag ska börja dagen med att diska eftersom att vi inte orkade göra det igår efter vi hade lagat mat. Inte okej... Så jag får ta det så fort som möjligt! Sedan ska jag koka lite gröt och börja plugga. Hade helt glömt av att vi ska på konserten Score på Göteborgs Konserthus idag också. Datorspelsmusik med Göteborgssymfonikerna kan bli spännande! 
 
Mina extremt kladdiga anteckningar med röd bläck. Skriver verkligen pyttelitet för att få plats med allt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0