Godmorgon!

Om en liten stund är det dags för mig att åka in till stan. Ska koppla in vår router i lägenheten och registrera oss så att vi får internet. Sedan ska vi nog ta en sväng till Ikea och köpa lite småsaker så vi slipper göra det imorgon när vi flyttar. Jag har inte sovit så superbra inatt. Kunde inte somna, och vaknade sedan vid halv 8. Minimal sömn, japp! Har inte sovit sedan dess så får väl se hur pigg jag kommer vara idag. Har inte heller någon mat hemma. Jag har inte handlat någon ny eftersom vi ska flytta. Bättre att göra det när vi har flyttat. Nu blev det ju så tokigt med att vi inte kunde flytta in i måndags, men jag får väl ta och äta någon mat i stan som frukost. Det löser sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0