Inflyttad!

Inflytten var kaos! Vi hade hyrt en stor lastbil och lyckades få med oss alla killens saker, plus alla saker vi skulle ha från Ikea. Sedan åkte vi till lägenheten och var upp allt! Och hjälp vad mycket grejer det var. Sedan åt vi mat innan vi åkte hem till mig och hämtade mina grejer. Väl hemma hos oss igen fick vi inte in sängen i förrådet. Lite jobbigt med tanke på att vi inte kan ha den någon annanstans? Men det löste sig som tur var! Sedan var vi uppe hela natten och skruvade ihop köksbordet, stolarna och soffan. Diskade alla saker som skulle användas i köket etc. Och sedan gick vi och lade oss för att sova! Och det var underbart att vakna upp i lägenheten. Vi gick upp 9 och åt frukost och fixade oss. Jag fick dock helt plötsligt superont i ryggen, förmodligen p.g.a allt bärande och runt-springande igår. Satt ju in princip aldrig ner! Men i vilket fall som helst, killen satte ihop soffbordet och så gjorde vi toastade mackor. Såå gott! Därefter åkte vi till NK för att gå på rean där, och jag åkte till min moster efteråt och städade ur hela rummet som jag hade bott i..Sedan åkte jag hem, handlade och tillagade köttfärsås och spagetti! Vi har även hunnit bygga ihop skrivbordsstolarna, skrivborden och vår Expedit-hylla. Vi visste inte riktigt var vi skule placera den, men vi bestämde att ställa den intill väggen och sedan med skrivbordens kortsida mot den. Vi har ju inte riktigt så jättemycket med plats vilket är lite jobbigt. Men nu när vi har fått iordning på allt så är det supermysigt! Det är bara ett par lådor som ska packas upp också innan allt är klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0