Shopping!

Jag och killen var i stan en stund idag och shoppade. Kollade lite kläder på NK och jag försökte hitta något klädesplagg jag tyckte var snyggt, men förgäves. Jag är sämst på att shoppa kläder och ratar allt. Sedan är min kropp väldigt svår att hitta snygga och välpassande kläder till. Jag är extremt smal och hittar jag byxor som sitter bra över rumpan så är de för stora för benen. Hittar jag ett par som sitter bra på benen får jag inte upp dem över rumpan. Suck! Men sedan gick vi och fikade på Espressohouse. Jag tog en moccalatte och en cheesecake. Sååå gott! Efter det gick vi till Akademibokhandeln, och jag köpte en pärm/mapp att ha alla mina papper i. Jag vill ha lite ordning nu, brukar inte riktigt ha det... Men jag antecknar mer för hand än på datorn nu också, så de papper jag antecknar på måste jag ha bra organisation på. Sedan köpte jag en "korsordspenna". En penna som är typ bläck, men som man kan sudda ut. Guld värt! Efter Akademibokhandeln gick vi till Dimoda eftersom att jag ville ha en orkidée. De blommorna är så otroligt vackra så vi köpte en, samt en kruka. Hittade även en liten ljushållare som vi köpte. Sedan såg vi att de hade små änglar i sten, och vi båda tänkte på Weeping Angels i Doctor Who. Övervägde att köpa en sådan, vilket vi inte gjorde, men vi lär nog göra det senare. Det är så kul att titta på inredning!
 
This is me! Otvättat ofräscht hår och hade inte riktigt tänkt igenom min "outfit". Men oftast har jag hellre mysiga kläder (speciellt på vintern), än ser "snygg" ut. Hade även ordentlig huvudvärk (migrän?) hela dagen. Blök.
 
Vår fina nya värmeljushållare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0