Träning & plugg!

Jag och killen åkte in och tränade i eftermiddags när han hade kommit hem från skolan. Bytte om hemma och åkte till gymmet. Jag tränade inte kondition eftersom jag knappt kan gå. Har sån sjuk träningsvärk i benen från igår. Idag tränade jag triceps, bröst och mage. Hoppas på lite träningsvärk där med! Jag hoppas verkligen inte att jag kommer ha träningsvärk på onsdag och torsdag eftersom jag ska jobba de dagarna. Är ledig från skolan då, så jag passar på att jobba! Har ytterligare en PBL på fredag vilket innebär plugg. RIktigt bra att man "tvingas" börja plugga i princip direkt. Annars hade jag inte riktigt börjat plugga än faktiskt. Jag får hoppas att jag hinner plugga även om jag ska jobba. Imorgon ska jag dessutom gå och lägga mig vid 8 eftersom jag ska upp 4 på morgonen därpå. Jippi! Ska plugga en liten stund nu innan jag går och lägger mig så att jag i alla fall får gjort något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0