Uggla!

Hemkommen från skolan och en himla massa avancerade föreläsningar. Men det känns ändå som att jag förstår vad det handlar om! Nu väntar två dagar med jobb och plugg, sedan är det PBL på fredag! På torsdag kommer dessutom min syster hit så jag måste plugga rätt så mycket idag och imorgon. Får se om jag hinner träna idag också. Ska sova runt 8 ikväll och har dessutom jag ont i hela kroppen från de senaste dagarnas träning. 
Sitter och dricker lite kaffe just nu och har börjat läsa på en av artiklarna vi ska läsa till på fredag. Förstår extremt mycket mer nu efter att vi har haft föreläsning i vad artikeln handlade om idag. 
 
Jag tog lite kort på vår supersöta lilla uggla som vi köpte häromdagen och som man kan ha värmeljus i. Supermysigt att ha den tänd på kvällarna!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vilken söt :D

Svar: Hihi tack! :D
Chaiel

2014-02-04 @ 10:56:38
URL: http://feliciaericssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0