Let's go to the doctor!

Jag har råkat ut för världens förkylning! Var förkyld förra veckan, men det var inte så farligt och jag blev bra nästan direkt. Innan dess var jag förkyld senast i november, december (?), vilket är konstigt med tanke på att jag innan varit sjuk nästan varannan månad. Jag mår verkligen skit, kan inte prata, hostar och nyser om vartannat. Det jobbiga är att jag inte kan vara på jobbet heller. Var tvungen att sjukanmäla mig natten till i måndags när jag kom hem från jobbet. Jag är dock ledig (inga schemalagda pass) till på fredag, så det är ju bra. Får hoppas att jag blir frisk tills dess! Däremot ska jag ringa till läkaren strax och boka tid så jag får något för min hosta, kan inte sova på natten på grund av den....
 
Klippte mitt hår för några veckor sedan, så otroligt skönt att ha fått bort allt det slitna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0