Sjukaste...

Jag hade bokat en tid på an vårdcentralen 10.15 och är där lite innan 10 över. Jag anmäler mig och får komma in på ett rum direkt och läkaren kommer med en gång och frågar vad det är med mig, lyssnar på mina lungor och kollar mig i halsen. 4 minuter senare var besöket över och jag går därifrån 1 minut innan jag hade bokat tid. Vad hände där? Alltid annars har jag fått vänta en kvart, halvtimme på att få komma in, och när jag väl har fått komma in har jag fått vänta ytterligare en halvtimme. Jag fick i alla fall recept för hostmedicin som jag ska hämta ut senare när killen har kommit hem. Annars har jag mest legat i soffan och sovit idag. Vi har ju en bäddsoffa som jag har tagit upp och bäddat och varvar mellan att kolla serier och att sova. Jag brukar annars vilja spela när jag är hemma som idag, men jag orkar verkligen inte sätta mig vid datorn och jag har ingen som helst lust att spela heller...Då är jag verkligen sjuk alltså! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0