Tröttnade på att sitta inne och vara sjuk...

...så jag gick ut och var sjuk istället!
Jag mår mycket bättre nu, bortsett från att min hals kliar hela tiden och att jag hostar. Har en jobbig torrhosta som jag inte blir av med och min hostmedicin hjälper inte mot det. Jag testar dock Ipren nu som är anti-inflammatorisk och minskar svullnader. Enligt en läkare jag var hos för något år sedan så är det svullet i halsen och det är därför det kliar. Minskas svullnaden så kliar det mindre. Jag är dock riktigt trött på att bara vara hemma hela tiden. Man ska ju vila när man är sjuk, men jag orkar inte sitta hemma och spela och kolla serier. Det var fint väder idag också så jag och killen gick ner i hamnen i eftermiddags och satte oss där. Lagom varmt och mysigt! Dock är det synd att man inte kan bada i hamnen, vattnet är riktigt ofräscht där. Men senare i veckan när jag mår bättre och är ledig från jobbet får vi väl ta en sväng och bada i någon sjö! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Per

Är det dina tår?
De spretar ju vart som helst.
Det ser malignt ut.
Har du genprovat för tår?

Svar: Jag har genetisk ärftlighet för muskler i tårna!
Chaiel

2014-07-24 @ 20:04:04
Postat av: Per

Den där lilla längst till vänster verkar blyg.

2014-08-01 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0