Snart examen!

Jag hade min kandidatpresentation igår och det var helt underbart att ha fått den gjord nu! Det kändes bra dessutom, även om det var mycket att försöka klämma in på en kvart. Efter presentationen åkte jag till Kungälv för att vara med vid min killes systers utspring. Jag hade på mig skjorta , kavaj och svarta byxor, vilket inte var en bra idé. Det var otroligt varmt och galet mycket folk i Kungälv vid utspringet. Blev knuffad och intryckt och det var bara allmänt jobbigt. Men till slut hittade vi henne! Efter utspringet åkte jag hem och åt mat och pluggade lite och sedan åkte jag till utbildningen. Det går verkligen bättre och bättre! Jag gör stora framsteg och det märker även mina instruktörer och ger mig positiv feedback på. 
 
Det jag har planerat idag är att skriva klart min rapport. Vill bara bli klar med den så att jag kan plugga inför slutprovet vi ska ha på måndag. Går kanske ut ikväll med de jag går utbildningen med, men får se hur det blir med det!

Kommentarer
Postat av: Per

Är du lat eller har du bara sysslat med annat?

Svar: Sysslat med en massa jobb!
Chaiel

2014-06-19 @ 18:43:30
Postat av: Per

Glad Midsommar plugghästen !

2014-06-20 @ 18:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0