And it's done!

Jaaaa, Blizzard tog bort min authenticator så att jag kunde logga in och registrera Reaper of souls. Så det är gjort nu! Är i extas. Så spännande! De har lagt till så att man kan nå level 70 istället för 60 som det var innan. Auctionhouse är nerstängt nu också, och de har lagt till en femte akt (Act V). Dessutom kan man spela en ny karaktär; Crusader. Jag har inte upptäckt alla ändringar än, och har inte heller läst/sett så mycket om själva spelet alls, så det ska bli kul att spela och upptäcka! Jag ska visserligen sova strax, men ska spela en liten stund innan dess!

Kommentarer
Postat av: Per

Re SCC, har du tagit ditt eget DNA?
Bra gener för avkomman?

Svar: DNAt jag analyserar kommer från framavlade "knock-out" möss som saknar vissa gener.
Chaiel

2014-03-26 @ 04:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0