Ångeeeest

Andra jobbdagen denna veckan är avklarad och nu ska jag satsa stenhårt på den kommande tentan! Har liite ångest eftersom det är mycket att gå igenom. Men som tur är så känner jag igen det mesta jag går igenom så det är ju bra. Duschade direkt när jag kom från jobbet och det var sååå skönt! Nu sitter jag i min One Piece med en handduk om håret. Och på tal om hår, jag måste verkligen klippa mig snart! Det är snart 1 år sedan jag gjorde det senast (maj någon gång), och det börjar bli riktigt slitet. Brukar inte behöva borsta håret, men nu blir det tovigt direkt. Gillar dock att ha långt hår så det är väl lite sorgligt att klippa det. Lär ju bli minst en decimeter som åker. Och när jag klippt det ska jag färga om det så att jag får lite mörkare hår. Kommer passa bra till min blivande sommarbränna! I övrigt brukar jag inte göra så mycket med mitt hår. Jag använder sällan hårspray eller andra produkter än schampoo och balsam. Hade saltvattenspray i håret förut för att få mer volym, men det orkar jag inte hålla på med längre, så det blir oftast uppsatt eller utsläppt hår. Med utsläppt ser jag nog ut som Ronja Rövardotter...
 
I vilket fall som helst! Trött och allt det där. Ska ta en kopp te, äta något och sedan plugga!

Kommentarer
Postat av: Per

... om Ronja Rövardotter... JA, vill seeee !

2014-03-18 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0