Dagens planer

Planerna för idag är att jag först ska åka en sväng till min mormor och hämta ett par brev och kolla på lite saker åt min mamma. Min mamma bor ju i Stockholm och jag är den enda dottern som är kvar i Göteborg och bor nära min mormor, så det är jag som får springa ärrenden åt min mor och mormor. Men jag har ingenting emot det, jag gillar att träffa och umgås med min mormor. Efter att jag har hälsat på henne ska jag ta och träna. Jag körde lite squats igår med en stång och vikter och det gick riktigt bra nu jämfört med tidigare. Jag gjorde aldrig klart min squat-challenge, men bara några dagar av den övningen hjälpte mig en hel del. Idag ska jag främst försöka cykla och sedan kanske träna triceps och bröst om jag orkar. 
 
Men nu ska jag fixa mig så att jag kan åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0