Diablo 3: Reaper of souls

Äntligen har Reaper of souls kommit ut! Vi hade förbokat varsitt Collector's Edition, men när jag skulle hämta ut spelet idag så tog jag bara killens. 900 kr är lite väl mycket för mig just nu. Jag gick istället och köpte själva spelet som bara gick på 349 kr. När jag kom hem byttes dock lyckan till förtvivlan. I och med att jag hade återställt min telefon någon vecka tidigare (den började bli väääldigt seg) så fungerade inte min authenticator längre som jag använder på Blizzard. Så då var jag tvungen att fixa det, men återställde lösenordet först. Vilket gjorde att jag loggades ut från de spel jag redan är inloggad i, som i vanliga Diablo 3. Så jag är helt utelåst från Blizzards spel eftersom att min authenticator inte fungerar, vilket suger. Jag tror dock att jag har lyckats fylla i rätt saker nu för att kunna ta bort min gamla authenticator. Det har gått ett par timmar redan så jag hoppas att de kan fixa det snart, men jag antar att det är rätt mycket för Blizzard att göra nu då de precis släppt ett spel som nog en himla massa människor har problem med. Jag får nog helt enkelt vänta tills imorgon med att få spela spelet... SUCK. Men, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0