Diablo 3

Om ca 3 veckor, eller 20 dagar släpps Reaper Of Souls, som är en expansion till Diablo 3! Blizzard har redan förberett en del och har uppgraderat det "vanliga" Diablo 3. De har tagit bort Auction House, eftersom man kunde köpa bra gear om man hade mycket med pengar. Nu däremot får man nöja sig med att hitta sin egna gear! I samband med att de tog bort Auction House så ökade de även magic find, så nu är det lättare att hitta bättre vapen och gear. De har även ändrat en hel del i menyerna och stor del av "layouten" i spelet, och jag gillar det verkligen! Mycket snyggare nu faktiskt. Lättare att använda vet jag dock inte, men om inte annat så lär man vänja sig rätt bra. Det är nog en hel del fler ändringar som har skett som jag inte sett än. Jag har inte direkt spelat det än utan har bara gått in och kollat snabbt, samt hört från kompisar. Ska bli spännande när Reaper of Souls kommer snart också! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0