Godmorgon!

Vem går upp vid 7 tiden en lördagmorgon? Uppenbarligen jag! Jag gick och lade mig igår när killen gick och lade sig, alltså runt 10, och gick upp typ nu, innan han åkte. Kunde verkligen inte fortsätta sova, var vaken sedan 5 på morgonen! Antar att det är lika bra att fortsätta vara vaken nu då. Har en del att göra idag. Ska träna och sola, städa hela lägenheten och sedan ska jag göra en cheesecake. Min killes föräldrar ska komma till oss imorgon och fira att han har fyllt år, vilket är anledningen till att jag ska göra en cheesecake. Städa gör vi ändå varje vecka, och nu ser det verkligen ut som ett bombnedslag!
 
Det första jag ska göra nu är dock att dricka en kopp te och spela lite Diablo. Jag har nått level 70 och spelat igenom hela Act V. Jag gillade faktiskt den! Vissa tyckte att den var kort, vilket den kanske var. Men jag tror inte det hade funkat om den hade varit längre. Jag gillar även alla nya monster och den nya miljön. Men det jag gör nu är jag spelar den nya "Adventure mode". Man gör små quests och får olika bounties när man klarat dem. Jag har dock inte spelat så mycket än, men det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0