Hålla igång

Upp 4 för att jobba. Trött Angelica... Men tiden på jobbet gick fort då jag stod och pratade med min arbetskamrat hela tiden. Man kan faktiskt stå och prata och jobba samtidigt, så extremt mycket koncentration behövs det inte. Det är ju monotont arbete så rörelsen sitter ju händerna. Man får ju såklart hålla koll på omgivningen samtidigt då saker kan gå fel ibland och inte sker som man vill. Men det går oftast bra! 
Efter jobbet mötte jag kille i stan och vi kollade lite skor innan vi åkte till Ikea. Köpte gardiner och gardinstänger (äntligen!) till vardagsrummet. Vi har inte hunnit fixa det än av någon skum anledning, men idag fick vi det äntligen gjort! Vi köpte även ett till skrivbord som vi ska ha i sovrummet då vi har lite problem när vi ska plugga. Vi ar redan varsitt skrivbord i vardagsrummet. Men då det är där vi spelar och vanligtvis är så känns det bäst att ha ett skrivbord i sovrummet också så att vi inte stör varandra ifall att någon av oss pluggar, som inför en tenta. 
När vi kom hem från Ikea gick jag och handlade. Hade extrema problem att ta mig till butiken då det blåste galet mycket. Det regnade, min påse jag hade tagit med mig blåste bord och mitt paraply blåste sönder. Jippi! Var otroligt frustrerad, men på vägen hem gick det bättre. Efter att ha ätit och spelat är jag nu dödstrött och ska nog sova om en stund. Har trotsallt varit vaken i 20 timmar nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0