Heat

Jag älskar mina hörlurar och min datormus jag fick av killen i julklapp. Ljudet i mina hörlurar är grymt. Älskar att lyssna på musik med dem! Han är verkligen grym på att hitta perfekta presenter till mig! Eller så beror det på att jag är lätt att köpa presenter till; jag vill inte ha smink, kläder etc utan saker till datorn och spel istället. Lite lättare för honom att hitta rätt då. Jag däremot tycker det är otroligt svårt att hitta present till killen. Han är rätt så mycket svårare och jag vet nästan aldrig vad jag ska köpa till honom. Ofta önskar han ju sig saker, men det känns så obvious att köpa något som han önskar sig, även om det är det som han blir glad över. Han fyller år om 5 dagar och jag har världens ångest. Jag har köpt en grej som jag verkligen hoppas att han kommer gilla. Men det är aldrig lätt att veta! Som tur är finns det ju öppet köp och allt, men förhoppningsvis ska inte det behövas. 
 
I vilket fall som helst, jobbade idag och är helt slut nu. Hade tänkt träna, men jag har PBL imorgon, vilket betyder att jag måste plugga idag. Och när jag kom hem så däckade jag i sängen och sov några timmar, så min träning försvann. Ja, viktigt att träna, men skolan går före. Inget att diskutera. Jag har däremot torsdag, fredag, lördag och söndag på mig att träna. Och jag satsar ju på att träna minst 3-4 dagar per vecka. Så om jag tränar alla de dagarna så har jag uppfyllt mitt mål! Försöker ju verkligen hinna med så mycket jag kan, men det är bättre att jag tränar utan att känna mig stressad; gör alla övningar mer ordentligt då. Annars stressar jag bara för att skynda mig så att jag ska komma hem och plugga. Och det är inte bra! Man ska ta en sak i taget.
 
Underbara snygga gaming set!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0