Jobb och skola

Igår var jag ledig från skolan och började jobba 8. Var skönt att slippa gå upp 4 på morgonen faktiskt. Det gick väl bra att jobba, det är ju inte direkt jättesvårt. Däremot fick jag huvudvärk som satt i resten av dagen. Tog värktabletter men de fungerar ju såklart aldrig. Jag och killen gick och handlade med en kompis när vi kom hem, och sedan bjöd vi över henne och hennes kille på en kaffe. Jag hade planerat att plugga på kvällen och tänkte att en kopp kaffe kunde hjälpa mig piggna till. Gissa vad som hände? Jag satt i soffan och höll på att somna efter att precis ha druckit en hel kopp med kaffe. Helt otroligt att min kropp bara ignorerar det faktum att jag precis hade hällt i mig massa koffein. Det var lite irriterande, och huvudvärken blev värre, så jag gick och lade mig och sov. Märkte inget av huvudvärken när jag sov, men den kom dock tillbaka när jag vaknade. Suck. Nu sitter jag och dricker vatten och ska se om det hjälper. Jag är ledig idag också och har planerat att plugga hela dagen, men det kommer verkligen inte gå om jag ska ha ont i huvudet. Tentapluggångest...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0