Jobb

Helt slut efter en dag med jobb! Men dagen gick fort för jag hade en trevlig jobbkamrat att prata med den största delen av tiden. Och alla vet ju att tiden upplevs gå fortare när man har roligt! Jag sov nog bara 4-5 timmar inatt, trots att jag lade mig tidigt. Men det berodde mest på att jag inte inte kunde somna. Trots att jag inte sov så länge vaknade jag innan klockan ringde och var pigg som en lärka på morgonen! Idag står plugg och tvätt på planeringen. Ingen träning dessvärre, och jag är verkligen riktigt taggad på att träna! Men jag hinner inte riktigt idag. Imorgon ska jag kanske också jobba på kvällen, men om jag inte gör det ska jag minsann träna efter mitt första jobbpass på morgonen. 
 
Innan jag börjar med något idag ska jag ta en powernap. Trots att jag inte var trött imorse är jag dock det nu, så det är bäst att jag vilar upp mig lite innan jag påbörjar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0