Left 4 Dead 2

Igår fick jag äntligen tränat! Mördade mina ben genom att först cykla 40 min och sedan träna varenda muskel på dem. Tränade även axlar och sedan mage. Och idag har jag ont! Vilket känns riktigt skönt, men jag kan knappt gå. Idag hade jag tänkt åka och träna vid 12-tiden, men bussen var 3 min för tidig så jag missade den. Såg den åka mitt framför ögonen på mig... Jag hade planerat allt så att jag skulle vara hemma innan 3, eftersom vi hade tvättid då. Men i och med att jag missade bussen så skulle jag behöva ta en buss som går en halvtimme senare. Och då skulle jag få stressa på gymmet, och det ville jag inte! Så jag ska åka till gymmet lite senare ikväll när tvätten är klar. 
 
Grannen har stått och borrat i någon vägg hela dagen idag. Jag hade planerat att plugga och försökte göra det, men det går ju verkligen inte att hålla koncentrationen uppe! Jag får väl försöka göra det också senare ikväll. 
Imorogn fyller killen år! Jag har ju planerat rätt länge och har förberett en del så jag längtar massor! Jag tror jag längtar mer än vad han gör. Och jag är nervös också! Är ju lite rädd att han inte ska gilla presenten, men det hoppas jag att han gör!
 
Killen tvingade mig att spela Left 4 Dead med honom igår. Jag gillade inte det spelet alls, usch! Jag gillar inte filmer, serier eller spel med zombies. Det är bara äckligt. Inte att se dem bli dödade, det har jag inga problem med. Men jag får ändå en konstig och äcklig känsla i kroppen när jag kollar på sådant. Förmodligen mest för att det är "läskigt", även när jag alltid vet när något kommer hända. Läskiga saker är inte min grej! (Jag gillar inte skräckfilmer, eller spelet FEAR heller..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0