Minimalt med sömn

Är fullt medveten om att det inte är bra att sova för lite. Men om man är pigg och mår bra av det, varför inte? Jag har varit vaken sedan 4 imorse och är fortfarande pigg. Jag borde vara dödstrött vid det här laget med tanke på att jag inte sov mer än 4-5 timmar inatt också. Det är lite! Jag ska jobba imorgon också och gå upp tidigt då med, och det verkar bli lika lite sömn inatt också. Försöker sova, men kan inte. Vad är det för fel på mig egentligen? Det är inte så att jag är orolig över något, eller tänker på en massa saker som gör att jag inte kan somna. Jag är bara inte trött! Jag förstår mig inte riktigt på min kropp... Ska väl försöka sova igen och hoppas att det går. Sedan får jag hoppas att jag är lika pigg imorgon som jag var idag, trots att jag inte kommer sova mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0