Party all night long!

Jag var helt slut i fredags! 3 timmar PBL med min grupp, och tro mig, det är tröttsamt. Vi är 8 personer som alla ska prata samtidigt. Hade varit bättre om man var färre faktiskt. Efter vår PBL åt jag snabbt lunch och åkte till jobbet. Gick bra att jobba, hade inte alls lika ont i ryggen som jag hade dagen innan, så det var ju bra! Men däremot fick jag en hemsk huvudvärk som satt i hela dagen. 
Efter jobbet åkte jag hem och lämnade mina grejer och mötte killen och det gäng som skulle ut vid Trädgårn. Snacka om lång kö alltså! De stod dessutom nästan längst fram så jag gick fram till dem och när vakten kom förbi så frågade vi om jag kunde få komma in med dem även om jag inte hade stått i kön. Från tidigare erfarenheter så är det i princip omöjligt att få komma in på det sättet, men vi pratade med vakten och vi var ca 15 pers (om inte mer) i ett sällskap så de lät mig gå in med dem. Skönt att slippa stå i den otroligt långa kön!
Väl inne tog jag och killen varsin drink. Jag var inte alls sugen på att supa för att bli full så jag drack en drink i början och sedan en till drink lite senare. Den andra drinken var så otroligt god! Jag dricker hellre för att det är gott, som en god drink, än en massa äcklig alkohol som smakar skit. Tycker verkligen inte att cider är särskilt gott längre, usch. Och jag hade riktigt kul ändå, även om jag inte var full. Så det är ju positivt! När vi hade lämnat krogen gick vi och köpte en kebab och sedan åkte vi hem. Jag brukar inte gilla kebab, men det var faktiskt gott! 
 
Så ja, det var min fredag. Jag var inte lite trött när vi kom hem sen. Somnade direkt! Och igår var vi duktiga och åkte och tränade! Vi bjöd även hem två kompisar till oss och åt lite taco och kollade film med dem. Det var riktigt mysigt och roligt! Kollade på The Wolf of Wallstreet och hade hört att den var bra. Den var väl helt okej, men den var jävligt lång, 3 timmar! Blev långtråkig ibland. Men Leonardo DiCaprio är en extremt bra skådespelare! Däremot fick jag ett hat mot karaktären han spelade. Han betedde sig som skit helt enkelt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0