PBL

Första momentet idag är avklarat, och jag blev lika trött som vanligt efter vår PBL. Vi hade däremot mycket bättre struktur denna gången, så det är ju bra! Nu ska jag vara hemma i två timmar innan jag ska iväg och hjälpa en tjej med läxorna. Så det blir lite spel och lite lunch. När jag kommit hem ska jag laga mat lite snabbt och sedan åka iväg och träna, och sedan sova. Jobb imorgon igen! Jag gillar faktiskt att ha så mycket att göra. Det sociala livet faller inte riktigt bort heller då man faktiskt är social både på jobbet och i skolan. Så när man är hemma är det ju faktiskt skönt att vara lite ensam. Även om man kan umgås med andra kompisar också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0