Pluggteknik

Ändrade taktik helt och sitter och pratar med mig själv nu när jag pluggar. Jag känner att jag lär mig mer av att prata än med att skriva, så det är det som jag gör nu. Tar inte heller lika lång tid! Satt vid skrivbordet förut men flyttade mig till soffan nu. Så nu ligger jag här med laptopen och alla mina miljoner papper. Fysiskt mår jag skit. Har huvudvärk, är trött och har en djävulsk värk i magen. Och sedan är jag såklart stressad. Känns perfekt nu när man har en tenta att plugga på... Mina lymfkörtlar är också svullna, som om att jag har en infektion i kroppen. Men det är inget annat än det som tyder på en infektion. Har inte ont i halsen som man har när man är förkyld, snorar inte, hostar inte. Och har inte feber. Jätteskumt! Kan inte riktigt gå till läkaren heller och bara; "Jag tror jag har en infektion för mina lymfkörtlar är svullna", utan att ha några andra symtom. Jag vill bara att denna veckan ska vara över nu så att jag kan ta det lugnt. Sedan kommer jag skriva mitt kandidatarbete och då kommer jag som tur är inte ha någon tenta att plugga på. Däremot kommer jag ju ha ett arbete att skriva, men då kommer det bli något som jag är mer intresserad av och mer insatt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0