Rosa!

Gick upp vid 10 och åt frukost. Skulle även tvätta vid 11, så duschade först och förberedde lite. Sedan har jag sprungit fram och tillbaka och tvättat och pluggat. Lite dumt när man kommer in i ett bra "flow" och man sedan tvingas släppa allt för att fixa tvätten. Men det är ett bra avbrott, annars hade jag redan somnat på skrivbordet. Hade tänkt åka och sola lite idag men jag tror att jag hoppar det och tar det efter tentan istället. Behöver typ all tid jag kan få till att plugga...
 
Vet inte riktigt hur det gick till att både min penna och suddgummi är rosa? Jag är inte riktigt överdrivet förtjust i rosa. Föredrar rött, svart och lila!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0