Roxcore

Jag skrev för ett tag sedan om ett par hörlurar från Roxcore jag hade köpt (Kjell&Co). De har hållit förvånandsvis bra, men började tyvärr glappa för några veckor sedan, och sedan lade vänstra hörluren av. Suck. Men, eftersom att det är de hörlurar som har hållit längst av alla som jag någonsin har köpt (A-jays, Philips, Apple, Nokia, Samsung...) så bestämde jag mig för att köpa dem igen. De kostar bara 99 kr på Kjell, och visst, ljudet är inte superbra. Men kvalitén på ljudet bryr jag mig inte alls mycket om. Jag köper hellre ett par för 99 kr som håller i ett halvår än att behöva springa tillbaka varannan månad till butiken med ett par hörlurar som kostar 399 och har bättre ljud. Jag vill bara ha ett par hörlurar som inte går sönder det första de gör, och Roxcore uppfyller det kravet. Ett halvår är visserligen inte lång tid för ett par hörlurar. Men med mig som ägare är det lång tid. Mina andra har bara hållit någon enstaka månad innan de pajat. Jag har dessutom ingen som helst aning om vad det är jag gör med dem som gör att de går sönder. Eller är det bara så att alla hörlurar har sämst kvalité? För mig förblir det ett mysterium och jag nöjer mig med mina Roxcore. Denna gången köpte jag ett par röda. Känns lite udda/annorlunda/konstigt att gå runt med röda hörlurar (inte många som har det heller!), men jag lär nog vänja mig! Tycker själv att de är riktigt snygga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0