Studera mera!

Igår var jag i skolan från 9-12 och jobbade 13.20 till 21.45. Gissa om jag var död när jag kom hem? Jag startade knappt mina datorer utan gick direkt och lade mig och sov. Och hjälp vad skönt det var! Imorse vaknade jag rätt tidigt, men vi gick upp kl 9 och började städa hela lägenheten. Otroligt skönt att det är nystädat! Man mår så bra då. Sedan åkte vi in till stan för att kolla på ett par hörlurar killen funderar på att skaffa. Gick runt och försökte hitta dem. Sedan köpte vi en flaska vin på systemet och en subway till mig innan vi åkte hem. Väl hemma pluggade vi en timme och sedan gick vi och handlade. Vi ska nämligen laga risotto med fläskfilé ikväll! Därav vinet... Efter att vi handlade gjorde vi lite lunch och båda somnade. Jag blir alltid så trött efter jag ätit! Men det var skönt med en powernap och nu sitter vi och pluggar igen. Ska plugga någon timme och sedan ta en kort paus för att börja plugga igen. Tenta nästa fredag som sagt, och det är mycket att kunna. Just nu känns det relativt bra, men vi får se hur det känns senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0