Subway

Älskar att Subway ligger i princip utanför dörren. Orkade inte laga mat så jag gick dit och köpte en sub. Fick mig lite frisk luft också! Imorgon har jag min tenta och är väl lite nervös, men jag orkar nästan inte bry mig. Mår fortfarande inte bra heller. Ont i halsen (inte halsfluss, inte förkyld...), huvudvärk och ont i magen. Typiskt när man har en tenta att plugga på. Ska bli så skönt när den är klar, längtar! Jag är så sugen på att laga god mat och spela. Har inte lagat ordentlig mat på flera dagar utan har bara ätit färdiglagad mat. Det funkar ju att äta, men det är ju inte alls lika gott som egenlagad mat. Dessutom är ju maten man lagar själv väldigt mycket bättre. Har inte heller tränat på 2-3 veckor vilket inte heller är superbra. Tvivlar på att jag kommer träna i helgen om jag inte börjar må bättre snart. Kan inte den skiten jag har fått bara bryta ut nu!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0