Tacopaj

Glömde av att läsa artiklarna igår så jag gjorde det nu ikväll istället. Låg i soffan och läste och höll på att somna! Men nu är en av artiklarna lästa och jag kan inte få tag på den andra. Den är på Nature och jag kommer inte åt den hemifrån, så jag får ta och ladda ner den imorgon i skolan. 
Lagade lite mat i eftermiddags också; tacopaj. Den blev god som vanligt! Däremot känns det som att jag lagar samma typ av mat hela tiden, så det är nog dags att hitta på något nytt att tillaga. Men det är så svårt! Kollar runt på recept men hittar aldrig något bra. Bara att fortsätta leta...
 
Något riktigt roligt som händer imorgon är att Reaper of Souls kommer ut! Har förhandsbokat Collector's Edition som jag ska hämta ut till mig och killen. Jag tvekar dock på att jag vill ha den då den kostar över 900 kr, så jag kanske bara köper själva spelet istället. Jag har ju till imorgon på mig att bestämma mig, så jag får väl fundera till dess! Men helst av allt sparar jag de pengarna. 
 
Och nu ska jag duscha och fixa lite i köket innan jag gå och lägger mig. Är otroligt trött, och min dag har inte ens varit krävande! Förhoppningsvis blir det lite mer att göra imorgon, idag gjorde vi inte alls mycket förutom att gå runt och leta efter lite olika människor, hitta blanketter och kolla på mössen de gör djurförsök på. Imorgon hoppas jag att det blir lite mer laborativt arbete, vilket det nog också blir.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0