Ursäkter

Känns som att jag vill träna fler dagar i veckan än vad jag har möjlighet till. Kan inte dygnet ha fler timmar än 24? Då hade jag ju hunnit med så mycket mer! Jag åkte och hjälpte tjejen med matematiken idag och får panik precis innan jag ska åka eftersom jag inte hittar mina papper jag ska ha, trots att jag var bombsäker på att jag hade lagt dem på ett specifikt ställe. Men där fanns de såklart inte. Suck! Men det gick ju bra trots det. Kom hem vid 19 och insåg att jag inte skulle hinna träna. Varför? Behövde laga mat, vilket tar en stund. Sedan äta maten och åka till gymmet. I och med att jag jobbar imorgon och ska upp 4 så hinner jag inte träna ikväll. Skulle komma hem alltför sent, och jag behöver verkligen sova nu. Handlar om prioriteringar som alltid. Förhoppningsvis hinner jag hela helgen. Om inte annat så ska jag minsann ta mig tid till det! Mår verkligen inte bra när jag inte får röra på mig och ta ut mig som jag gör på gymmet. När maten är klar, vilket den är strax, ska jag sätta mig och kolla på Bones och bara mysa med mig själv. Killen åkte nämligen iväg till gymmet själv så jag är ensam hemma .

Kommentarer
Postat av: Per

Jag minns den där stressen från skol- jobbtiden för några år sedan.
Jag kom hem vid 8-tiden, gick på "Kinesiska muren" (namnet osäkert) vid Järntorget som var mitt stamlokus eller något annat. Och åt. Hem och ned i sängen.
Jag minns det så tydligt - först somnade magen sedan jag.

Efter tre timmer, som en klocka, vaknade jag och mådde illa. Upp, nära dö, spy, vatten, somna om. Det var en pina.

Efter det att jag stressat av försvann de problemen.

2014-03-07 @ 00:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0