Full fart!

Full fart idag! Jobbat 8.15-16.45. Först stod jag vid linbanan det första passet, och under det andra passet stod jag i "Bada i batik", så nu är mina armar och fingrar blå! Men det är riktigt roligt. Man är upptagen verkligen hela tiden. Men efter jobbet åkte jag till skolan för att ta hand om mina celler. Jag bytte medium på mina transfekterade celler och "splittade" mina wildtype celler. Och sedan skyndade jag mig till stan och hjälpte min nya elev att plugga. Mycket åka fram och tillbaka, men det är ändå skönt på något sätt att känna att man har gjort något under dagen. 
Jag kommer jobba imorgon igen, men jag hoppas att jag hinner skriva min rapport imorgon. Vill ju bli klar så fort som möjligt med det...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0